Customer Care Assistant
Jeśli jesteś pasjonatem/tką języka, lubisz dzielić się swoją wiedzą i chcesz pomagać ludziom opanować język obcy, to zapraszamy do aplikowania przez nasz formularz.
Praca zdalna/hybrydowa (Poznań)
Kontrakt B2B/UZ
Praca od zaraz
Elastyczny czas pracy
Konkurencyjne wynagrodzenie
Karta Multisport
Pakiet ubezpieczeń
Kurs językowy
CoCo oferujemy?
-
Niezbędna narzędzia pracy (komputer, telefon, system CRM, miejsce do pracy w biurze regionalnym (Poznań)/możliwość pracy hybrydowej),
-
Wsparcie i pomoc Managera w codziennych wyzwaniach,
-
Praca wśród przyjaznych i ambitnych osób,
-
Profesjonalne wdrożenie w specyfikę pracy,
-
Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i rozwoju kompetencji poprzez profesjonalne szkolenia,
-
Ciągły kontakt z językami obcymi,
-
Naukę wybranego języka w ramach benefitu.
__Co będzie należało do Twoich obowiązków?
-
Asysta przy organizacji kursów językowych,
-
Współpraca z lektorami/lektorkami – również rodowitymi mówcami,
-
Współpraca z klientami/kursantami,
-
Telefoniczna i mailowa obsługa klientów,
-
Pozyskiwanie i realizowanie leadów sprzedażowych,
-
Rzetelność w wykonywanych czynnościach,
-
Samodzielność i zaangażowanie,
-
Współpraca z działem obsługi klienta oraz osobami z działu sprzedaży.
__Jakie są nasze wymagania?
-
Umiejętność pracy w zespole,
-
Otwartość i łatwość w nawiązywaniu kontaktów, umiejętność pracy zespołowej,
-
Biegła znajomość języka niemieckiego (minimalnie C1) lub/i angielskiego,
-
Umiejętności organizacyjne, sprawna obsługa komputera,
-
Dyspozycyjność,
-
Wysoka kultura osobista i uprzejmość wobec klientów,
-
Chęć rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
-
Mile widziane doświadczenie w sprzedaży na rynku międzynarodowym,
-
Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w dziale sprzedaży/obsługi klienta,
-
Jesteśmy otwarci na osoby w trakcie studiów magisterskich lub absolwentów/absolwentki (germanistyki)._
Brzmi świetnie?
Jeżeli to praca dla Ciebie, chcesz rozwijać swoje językowe pasje, zdobywać nowe umiejętności i doświadczenie – aplikuj!